Αρχική σελίδα » Ποιοι είμαστε » Συνεργάτες » Μακρή Αικατερίνη

Συνεργάτες RCeL

Μακρή Αικατερίνη

H Aικατερίνη (Κατερίνα) Μακρή είναι διδάκτορας στο πεδίο της ηλεκτρονικής μάθησης στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών (2009, ΕΚΠΑ, άριστα), κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Πληροφορική στην Εκπαίδευση (2002, Πανεπιστήμιο Reading, διάκριση) και πτυχίο Ελληνικής Φιλολογίας με κατεύθυνση Γλωσσολογίας (1999, ΕΚΠΑ, Φιλοσοφική Σχολή).  Εργάζεται ως ειδική ανάπτυξης ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού (επιστημονική συνεργάτιδα) στο Κέντρο Έρευνας Αγγλικής Γλώσσας του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Πανεπιστημίου Αθήνας). Έχει οκταετή ερευνητική εμπειρία σε ευρωπαϊκά και συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα ("GLOSSA: Greek as a Vehicle for PromotingLinguistic Diversity", Action "Lifelong Learning, Transversal Programme, “KaleidoscopeNetwork of Excellence”, Information Society and Media Directorate-General, ContentDirectorate, Learning and Cultural Heritage Unit) και εμπειρία ανάπτυξης ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού στο πλαίσιο του έργου που έχει αναλάβει το ΙΤΥΕ για το Ψηφιακό Σχολείο, στα αντικείμενα της Ελληνικής Λογοτεχνίας και των Ξένων Γλωσσών. Είναι έμπειρη επιμορφώτρια εκπαιδευτικών και επιμορφωτών-εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο του έργου της Ευρείας Επιμόρφωσης (Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης- ΠΑΚΕ Αθήνας και Πελοποννήσου) και του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης (ΠΙ). Από το 2009 διδάσκει το αντικείμενο της εκπαιδευτικής τεχνολογίας σε προπτυχιακά (ΦΠΨ, ΑΣΠΑΙΤΕ) και μεταπτυχιακά (ΦΠΨ, Τμήμα Φιλολογίας) προγράμματα σπουδών.Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα στρέφονται στο πεδίο της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και εστιάζουν στην ανάπτυξη του επαγγελματικού αναστοχασμού μέσα από ηλεκτρονικές κοινότητες πρακτικής, στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό με χρήση ψηφιακών μέσων και στη χρήση ψηφιακών εργαλείων συμμετοχικού ιστού (Web 2.0).Εργασίες της έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή συνέδρια, ένα διεθνές επιστημονικό περιοδικό και ένα συλλογικό τόμο με κριτές (Journal of EducationalTechnology and Society, Technology Mediated Narrative Environments for Learning, SensePublishers, 12th EARLI Biennial International Conference, Constructionism 2010, Paris).

 

<Επιστροφή στους συνεργάτες του RCeL>