Αρχική σελίδα » Ποιοι είμαστε » Συνεργάτες » Σταθοπούλου Μαρία

Συνεργάτες RCeL

Σταθοπούλου Μαρία

Η Μαρία Σταθοπούλου, διδάκτωρ, είναι αριστούχος πτυχιούχος του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία του ιδίου τμήματος. Από το 2008 εργάζεται ως ερευνήτρια στο Κέντρο έρευνας για τη διδασκαλία ξένων γλωσσών και την αξιολόγηση γλωσσομάθειας και είναι μέλος της ομάδας ανάπτυξης των εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ) για την Αγγλική. Εμπλέκεται επίσης στο έργο της «Εκμάθησης της Αγγλικής σε Πρώιμη Παιδική Ηλικία» (ΠΕΑΠ) καθώς και σε αυτό της Σύνδεσης του ΚΠΓ με την εκπαίδευση. Έχει υπάρξει υπότροφος του Tokyo Foundation (Sasakawa Young Leaders Fellowship Fund). Ανάμεσα στα ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι: η διαγλωσσική διαμεσολάβηση ως κοινωνική πρακτική, στρατηγικές αντιμετώπισης θεμάτων του ΚΠΓ και αξιολόγηση γραπτού λόγου. Πρόσφατα συμμετείχε στην περιγραφή των δεικτών διαμεσολάβησης για το Ενιαίο Πλαίσιο Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες (ΕΠΣ-ΞΓ) και συνέγραψε μαζί με την καθ. Δενδρινού κείμενο για το Οδηγό του Εκπαιδευτικού στα πλαίσια του ΕΠΣ-ΞΓ με τίτλο «Η Διαμεσολάβηση ως σημαντική επικοινωνιακή δραστηριότητα». Πρόσφατες δημοσιεύσεις της είναι οι εξής: The linguistic characteristics of written mediation tasks Versita (Polland), Test-taking strategies in the KPG reading test: Instrument construction & investigation results, το οποίο δημοσιεύθηκε στο Journal of Applied Linguistics(JAL).

 

<Επιστροφή στους συνεργάτες του RCeL>