Αρχική σελίδα » Ποιοι είμαστε » Συνεργάτες » Καραβά Ευδοκία

Συνεργάτες RCeL

Καραβά Ευδοκία

Με γνωστικό αντικείμενο την εφαρμοσμένη γλωσσολογία στην ξενόγλωσση εκπαίδευση, η Δρ. Καραβά είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στον Τομέα Γλώσσας-Γλωσσολογίας του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (ΤΑΓ&Φ) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι συνυπεύθυνη για το συντονισμό του Προγράμματος Αρχικής Κατάρτισης και Εκπαίδευσης για τη Διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας του ΤΑΓΦ. Επίσης είναι ΣΕΠ του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα εξειδίκευσης για τη διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας (διδάσκει τη θεματική «Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Προγραμμάτων για τη διδασκαλία της Αγγλικής» και ήταν μέλος της ομάδας συγγραφής υλικού για την ανοιχτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση). 
Απόφοιτος του Τμήματος στο οποίο σήμερα διδάσκει, η Δρ. Καραβά έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Αγγλία, στο χώρο της διδακτικής της Αγγλικής ως ξένης γλώσσας. Έχει διδακτορικό τίτλο σπουδών από το Πανεπιστήμιο Warwick της Αγγλίας, όπου εξειδικεύτηκε στην αξιολόγηση προγραμμάτων διδασκαλίας ξένων γλωσσών, στη μεθοδολογία έρευνας για την ξενόγλωσση διδασκαλία και μάθηση, καθώς επίσης στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών των ξένων γλωσσών. Υπήρξε σύμβουλος και είχε την ευθύνη για την αξιολόγηση προγραμμάτων σε πολλές χώρες εντός και εκτός Ευρώπης, ενώ επίσης, κατά τη διάρκεια διαμονής και εργασίας της στην Αγγλία, απέκτησε πείρα στη διοίκηση προγραμμάτων. Τέλος, εξελέγη Λέκτορας στο Πανεπιστήμιο του Warwick και δίδαξε επί σειρά ετών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Κέντρου για τη Διδασκαλία της Αγγλικής (CELTE – Centre for English Language Teacher Education). Μετέχει σε διεθνή συνέδρια εντός και εκτός Ελλάδας, εκπονεί έρευνα που αφορά στη διδασκαλία και εκμάθηση της Αγγλικής, και έχει δημοσιεύσει άρθρα σε διεθνή περιοδικά και βιβλία. 
Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού έργου για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, και της έρευνας για την αξιολόγηση που εκπονείται στο Κέντρο του ΚΠΓ του ΤΑΓ.

 

<Επιστροφή στους συνεργάτες του RCeL>